lördag 10 juli 2010

Det är så skönt att semstern hittills har varit å solig! Otroligt men sant! Sol nästann varje dag.
Har inte riktigt hunnit blogga, och det blir lite skralt de närmaste 2 veckorna eftersom vi drar till Danmark och Göteborg. Men, men, är det semster så är det:)

Lägret var superbra! Barnen uppskattade det verkligen så det lär bli fler. Även jag hade trevligt och treäffade en hel del bekanta och även någon släkting.
Sedan har vi varit hemma och haft familjen L&J B på besök. Otroligt kul att ses, och nytillskottet A var så söt, väldigt lik storasyster F:)

Idag var vi iväg till Sturehofs Säteri på självplock av jordgubbar, väldigt gott, men det kan ev ha blivit ngn jordgubbe för mycket.... min mage är inte helt överrens med min mun om hur många som är lämpligt....
Sköndals-folket kom och hjälpte oss äta några och resten frös vi in.

Ett nytt PS-spel har även inhandlats och maken och barnen har solen till trots stängt in sig för att utforska detta.... Fick dock med mig dottern till badet i går! Doppade mig t o m 2 ggr, mest för att luften var varm...vattnet lämnade mycket övrigt att önska. Men det svalkade i alla fall...

Nu sovdags

Inga kommentarer: