söndag 11 februari 2007

Inspiration....

...var är du?

Är riktigt seg i skallen och har svårt att komma på något vettigt att skriva.....(jo ibland har jag faktiskt en idé om det).

Coolt med Anja förresten, hon är ju grym på att överraska en! Hoppet var faktiskt inte så stort efter denna höst....(ja jag vet att det är vår nu...) Jag tänkte att hon ev hade gjort sitt, men icke! Otroligt kul.

Sålde förresten möbler till en annan gigant i gengren i förra helgen. Det var kul, jag gillar kändisar som är ödmjuka och "vanliga", som inte utgår ifrån att man vet vad de heter, det gör dem större i mina ögon. Ja, det var en parentes.

Nu stundar en ny arbetsvecka, ungarna kom i säng i hyfsad tid så de borde vara ganska lätthanterliga imorgon bitti...det underlättar, definitivt! Det är morgonmöte på jobbet så det är extra viktigt att jag håller effektiviteten uppe, marginalerna är minimala en sådan dag. Ibland verkar det som att ungarna känner på sig att man har extra bråtton och gör allt de kan för att motarbeta det hela.....må det icke vara fallet imorrn!

Nu ska jag göra vad jag kan för att kunna angripa morgondagen på bästa sätt! Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

känner heller ingen inspiration. vintertröttheten håller ett stadigt grepp om mig. tror det är dags att flyga söderut snart. kram fettot