onsdag 25 april 2007

Stiltje

När livet rusar på är det kavlugnt på bloggen.....bara att acceptera! Måste ta mig i kragen nu, så stressigt kan ju inte livet vara....men jag har sett att det är lite så för flera...

Maken tittar på Champions League(eller hur det nu stavas), så det är bara att passa på. Annars har han en tendens att ockupera datorn, och jag TV:n.....

Annars har jag hunnit med att provåka nya attraktionen "Kvasten" på Gröna Lund, vill ni dela min glädje kan ni kolla in den på www.gronalund.se

Deklarerat har jag också gjort, känns bra att beta av sådana små saker....behöver jag säga att jag uppskattar borttagandet av fastighetsskatten? En parentes bara....

Sommaren bestämde sig visst för att besöka oss igen, frågan är bara om jag vågar hänga undan kidsens overaller.....har gjort det en gång redan, men fick snällt plocka fram dem igen....jag var väl lite optimistisk....det har man inget för.

Nej det är nog annars så att jag är mer av en pessimist, visserligen an ganska gladlynt sådan men ändock en pessimist. Javisst!

Väl mött snart igen!

7 kommentarer:

Mr 51 sa...

Så chockad jag blev!!! Trodde det bara skulle vara en helt vanlig film om en ny attraktion...men vem dyker upp om inte "Lina, 34 år"!!! Haha...kul kul!!!
Det var så lnge sen jag var på ett nöjesfält...längtar efter att få svischas genom luften....

maro sa...

Hehe, nu läste jag ju detta innan jag såg filmen, så det blev ju inte lika spännande, Patrik du måste varna för *SPOILERS* i början av din kommentar! Tyvärr har jag ännu bara sett det utan ljud dock. får kika på det sen igen. Kul att även du Lina tog dej i kragen lite granna!

Anonym sa...

Kul att kunna överraska någon!
Lina

Mr 51 sa...

Okej, jag ska försöka komma ihåg det, men jag tar ju för givet att man går in på länken för att ha ett underlag till kommentar....kanske... =) Anyhow så ska jag skärpa mig...

maro sa...

Man kan ju undra hur du blev specialutplockad till det där? :o)

FatCat sa...

Jag hörde Lina själv berätta om det faktiskt, så jag visste att detta skulle ske. Roligt att du fick vara med o prata också, trodde du "bara" skulle testa den, inte vara med i en film. Så lite överraskad blev jag även. Kul, jag harspridit glädjen över till min sida, där alla kan ta del av denna fantastiska film. Tror du att jag skulle kunna åka den Linus?

Carolina sa...

Eva(Davids syster jobbar på produktionsbolaget så när de behövde en vuxen som gillar sådant kom hon genast att tänka på mig, den lilla tjejen Emilia är Evas dotter och killen är son till VD:n. Dvs man tager vad man haver! Man kul för oss! Jag tror att du kan åka den, benen hänger ju löst, men eftersom du har åkt fritt fall så är detta ingenting!
/Lina