onsdag 16 maj 2007

Ibland är det svårt att få till ett inlägg.....har 2 gånger loggats ur innan jag hunnit bli färdig....och resultatet blir därefter....dvs noll och intet. Lite frustrerande när ambitionen ändå funnits.

Well, vi går i väntans tider, ja inte vi men våra goda vänner i grannskapet, vilken dag som helst bör de nedkomma med en ny familjemedlem, mycker spännande. Jag har informerat dem om att de närmaste 5 dagarna är en lämplig period eftersom någon av oss är hemma hela tiden och kan därför finnas till hands närhelst den lilla/lille behagar meddela att han är på väg!!

Annars är jag redo att välkomna sommaren och mer avslappnade tider! Bara att det blir ljust och varmt gör att man får lite mer energi!

Idag är kidsen hemma från dagis, så nu leker de fint i sitt rum(peppar, peppar). Tror att jag ska sätta igång med lite lunch så de inte hinner falla samman. Samtidigt är det viktigt att de är hungriga för att måltiden ska bli harmonisk.....ja, det är en skör tråd att balansera på...men jag har hopp om att lyckas.

Vad tror ni om lax?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja Lina! Nu har jag lagt till dig som länk på min blogg, visst är det kul o höra hur den andre har det, lustigt att ni har en granne som är höggravid, har vi med, hon ska ha i nästa vecka.

Ha en trevöig helg kramiz!!/ Gita

Anonym sa...

Du, jag orkade inte logga in mig, så när jag skriver till dig så är det jag som är den anonyme*LER*/ Gita

Anonym sa...

Hej Gita!
Du är inte ensam om att vara lat! Man kan ju använda "Övrigt" och skriva vilket namn man vill! Min granne har fött nu! Ska skriva ett inlägg om detta snart!
/Lina