tisdag 22 januari 2008

Hmmm, det känns konstigt när en rubrik i en tidning(lokaldel i de stora) gäller en syster. Att "kvinna i 35-årsåldern" handlar om henne. Som gångtrafikant är man ju otroligt oskyddad, så man kan nog säga att hon trots allt hade tur.
Ännu ett besked man inte vill ha, samtidigt är jag tacksam att hon hade tur. Alla har inte det. Nu gillar jag väl eg inte att tala om tur. Det är ju inte "turen" jag skickar mina tack och böner till.....

Jag tänker också på föraren i bilen, hans dag blev inte heller som han tänkt sig, inget man önskar någon.

Annars kom ett glatt besked också, kolla in brorsans blogg(the deep one), som sagt det växlar karftigt i livets vindar(hur töntigt lät inte det då?)

Det har varit en lång dag, det kommer en ny imorgon så jag säger Godnatt.

Inga kommentarer: