onsdag 23 januari 2008

Ny dag, nya möjligheter. Många tankar har gått och går till min syster och hennes familj i Jönköping. Mycket är ovisst, men hoppet om att hon ska bli helt återställd verkar vara stort. Lång rehabilitering verkar det dock bli. Kraftig hjärnskakning är inte bra, men det kunde som sagt varit värre.
Jag funderar dock på vad som är vila för hjärnan och vad som inte är det.....förhoppninsvis säger den ifrån själv. Åtminstone i början, men om några månder är det nog lätt att tro att allt är OK! Men lyssna på doktorn söstra mi!

Själv har jag hanterat en stor mängd lampor som kommit till butiken, vi har inte något direkt lager....men ändå lagrar vi ett och annat och jag kan säga att det ökar hela tiden. Idag var jag oerhört pessimistisk(lite mer än vanligt kanske) när jag såg pallarna....men det gick minsann efter lite trix och fix.

Jag är glad att syster Fatty har återuppstått som bloggare, jag hade gett upp där ett tag, men she's back! Ett bra sätt att få koll på hennes liv, åtminstone det hon väljer att dela! Nu är det bara den yngste som behöver rycka upp sig, vad hände med mitt förslag om anekdoter om livet som pappa? Eller har Liam fullständigt sugit musten ur honom? Ja, om det får vi sväva i ovisshet...

Till alla därute - tills vi ses eller hörs igen - önskar jag en god natts sömn.

1 kommentar:

Mr 51 sa...

Mitt blogande kommer nog att komma igång...har i alla fall börjat med ett nu!! =) Har väl inte direkt känt mig särskillt inspirerad... Men nu kommer det nog... =)