torsdag 8 maj 2008

Tillbaka till verkligheten igen...

Sista inspelningsdagen avverkades hemma hos oss, jag var på jobbet så de kom när vi gick och när jag och kidsen kom hem var de precis klara. Nu återstår bara hela jobbet med att göra en film av det hela. Och helst en bra sådan förstås. Jag har gott hopp dock, det finns ett stort hjärta i projektet. Resultatet låter dock vänta på sig....premiären blir runt jul.

Kul på jobbet idag, trots det fina vädret. Annars finns det en tendens att soliga dagar betyder färre besökare på Bolia.....jag har full förståelse, hur ofta är det shopping som lockar när solen skiner? Men eftersom jag ska jobba några dagar nu framöver så hoppas jag på många glada kunder i butiken. Det blir så mycket roligare att jobba då!

Nu har maken kommit hem, så jag säger godnatt!

Inga kommentarer: