måndag 2 juni 2008

Trädet ser inte helt friskt ut....bladen har börjat gulna....inte bra gissar jag.

Annars ser vi fram emot semester och ledighet. Känns välbehövligt, är ganska trött just nu och så även resten av familjen. Vi har plenerat en liten tur till Åbo och Mumindalen till ungarnas glädje. De ser nog lika mycket fram emot båtåkandet och hotellboendet som själva trollen! Ska bli kul(ja inte åka-till-Thailand-kul, men ändå).

Nu till helgen hägrar kyrkläger och Arboga-återträff på ett 50-årskalas! Ska bli jätteroligt. Många av de som kommer har jag inte träffat på många år! Det låter lite vuxet att kunna säga så minsann, well, jag är ju vuxen....konstigt det inte känns mer!

Seg dag på jobbet...solen skiner och det betyder färre kunder i butiken. Inte så konstigt men tråkigare för oss. Hade dock en trevlig lunchdate med Bourne i solen(i bokform om någon trodde ngt annat...)så lite ljus fick jag. Imorrn kan det ev bli mer då jag är ledig. Skall dock baka typ 50 bullar också så dagen kan inte helt vigas åt solens strålar...

Nu är mörkret på väg så nu skall pyjamas på! Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej på dig!

det lät gott med bullar, du får väl börja baka på em så du hinner få lite sol på dig *ler*

Hoppas att ni får en mysig tripp till mumindalen m.m

själva går det segt med våran försäljning så det ser ut som vi kommer att vara hemma i sommar, kanske tar vi en tripp till D-mark vi får se.

Ha det så gott kram Gita