lördag 6 juni 2009

Oj vad tiden gar fort nar man har roligt! BKK ar fantastiskt, vi borde stanna har langre.....men det far bli nasta gang. Shoppingen blir ju tyvarr inte supereffektiv nar barnen ar med.....

Idag har vi besokt monsterstora marknaden Chuckruchuck(el ngt liknande), och pa ca 5 timmar hann vi se en brakdel av utbudet....sen gav vi upp, resten av BKK bestamde sig namligen vid 16-snaret att det var dar allt hande.....

De 2 senaste dagarna har helt agnats at shopping, sevardheter bryr vi oss inte om...Jag har helt forlorat mig i vaskornas varld och har nog kanske kopt 6-7 st....i varsta fall kan det bli en till, men det far bli utan att maken ar med da jag har lovat att jag ar klar....

Klockor har jag nojt mig med bara 3 st, skor kanske 5 par hittills....jeans daremot verkar jag vara for fet for.....kanns sadar, men vi skyller pa att folk har ar pyttesma:)

Thailandskan flyter pa ganska bra, alltid forvanar jag nan, och det ar ju alltid skojigt. Underlattar nar jag ska pruta eftersom det annars ar nagot jag inte ar superbra pa.

Ikvall var Ohrlings barnvakter sa jag och David kunde shoppa sjalva, vi atergaldar dem imorgon kvall. Det blir liksom lite mer gjort pa det viset.

Nu har vi bara 2 dagar kvar innan vi aker hem....kanns lite overkligt. Borde inte 3 veckor kannas langre????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du trivs, vilket du alltid gjort där. Kul att thailändskan sitter i. Hoppas ni får bra sista dagar. Kram Tina

Anonym sa...

Hälsa David att om du ångrar dina väskinköp kan du sälja dem till mig för dubbla priset! Jag blir grön av avund när jag hört att du köpt 7st! Oj oj oj! Vilket paradis.... Får nog surfa på billiga resor till Thailand nu... :O)

Ni är SÅ valkomna hem!

Kram Ellinor