måndag 20 juli 2009

Hela kvällens TV-program har ägnats åt månlandingen för 40 år sedan. Lite coolt ändå hade det varit om man hade varit med då:-). Ja inte på månen förstås men att få se det live. Det är ju ändå en slags milstolpe. En dyr sådan, men ändå. Det är även intressant med konspirationsteorierna, men jag är ju benägen till godtrogenhet, så jag vill tro att det skedde.

Bra dag på jobbet idag. Kul när det rör lite på sig. Vi har dock väldigt varmt i butiken även om det är bättre nu när det är svalare ute. Det ska komma in ett antal nya grejer till utställningen, så det är en utmaning att få plats med allt. Säljer ut ett och annat för att få plats förstås. Min chef har haft snart 4 veckors semester och det har varit mitt jobb att se till att hon blir så lite störd som möjligt....och jag tror att det har gått hyfsat.

Annars är det strax min tur att ha ett par veckors ledigt, bara 2 arbetsdagar kvar, men det är förstås en del som ska hinnas med...men det ska nog ordna sig.

Dags att sova, godnatt!

Inga kommentarer: