tisdag 21 juli 2009

Tänkte börja läsa Kafkas "Processen", men fastnade här istället....ska ta tag i den snart. Maken kalibrerar TV:n, så det är ingen idé att se om det går ngt kul...

Har varit ledig idag och då tog jag och sonen turen till Willys för proviantering. Dottern hade en kompis hemma så de blev kvar i huset. På em gick jag och barnen till skogsbacken runt hörnet och plockade en blåbärspaj. Trevligt att bo så här mitt i naturen:-)

Har haft lite flyt(om än på en väldigt låg nivå) gällande triss-lotter på sista tiden. Är inne på 3:e gratisomgången och hoppas på att nästa lott jag får kunde öka omsättningen något....jag kräver inte miljoner, men en liten 10-tusing skulle sitta fint. I all ödmjukhet....

Imorgon är det dags för jobb igen, lite nya produkter på ingång. Passar mig bra så att man inte blir sysslolös. Slutar dock 15 imorrn så om det vill sig illa hinner varorna inte ens komma innan jag drar....

Nej nu kallar Kafka!

1 kommentar:

Mr 51 sa...

Det var inte illa att kunna plocka en hel blåbärspaj ute i skogen!!! Tänk om det var så lätt ändå... ;)