onsdag 5 mars 2008

Nackspärr

Den är svår att bli av med, senaste dagarnas nackspärr....Väcker mig på natten, gör det svårt att kolla döda vinkeln vid bilkörning samt ökar sannolikheten att jag skall överdosera alvedon och treo......kan någon tipsa om hur man blir av med det hela?

Jag har haft det förut men inte alls så ihållande som denna gång. Jag vill minnas att jag hade det en gång i gymnasieåldern. Den gånger yttrade den sig i att jag fick hålla huvudet på sned hela tiden. Det dröjde innan folk förstod att jag inte gjorde det med flit för att se söt ut.....

Min kollega bjöd mig på en bra tablett mot värken häromdagen, ska nog införskaffa likadana. Det verkar ju inte ge med sig som jag hade hoppats.

2 kommentarer:

Peo sa...

Det var väl inte tabletter hon köpt på Plattan!

Carolina sa...

Nej, jag hittade dem på apoteket! Gick resan bra?