onsdag 2 december 2009

Jag välkomnar kylan och december!

Härligt med frostiga mornar minsann! Jag var riktigt trött på leran..... Barnens ytterkläder har varit som ett skämt varje dag....hur är det möjligt att bli så lerig på en dag? Men förhoppningsvis håller kylan i sig.

Flängde iväg till Elgiganten i Sickla efter jobbet idag, allt för att spara 500 kr på en julklapp....men de var slut så jag fick ta en till ordinarie pris....well, well det var en chansning. Annars har jag faktiskt klarat av en hel del av julklapparna, gissar att jag får köpa att par till mig själv om jag ska få några i år:-). Det blir skojigt när jag tackar maken för presenter han inte kände till att han gett mig! Lysande idé!
Imorrn bitti efter lämning före jobbet ska jag kasta mig ut till IcaMaxi i Haninge och hamstra billigt StarWars-lego som de har kampanj på just imorgon och självklart går jag på den lätta! Men det måste gå undan.....jag måste hinna till jobbet till kl 10.....men det ska nog gå! Kankse tar bilen direkt till dagis....vi får se. Ja, julklappsshoppingen är något av en kamp om än ganska rolig:-)

Nu ska vi kolla på fotboll! Eventuellt... om inte David har fastnat i Discovery.

1 kommentar:

Tina sa...

Ja, jag föredrar också frostiga mornar och att solen skiner. Undrar också hur barnet kan bli så lerigt, man skulle kunna tvätta överdragskläderna varje dag.

Vad duktig du är med julshoppingen, kul det där med egna klappar till dig själv. Skulle också vilja se hans min när du tackar honom :O).