tisdag 19 februari 2008

Jag ärlskar haricot verts, skulle kunna äta en hel hög sådana med smör till lunch! Går dock kanske åt lite många om man bara ska äta det, men så gott är det! Idag flankerades de av några älgfärsbiffar och lingonsylt. Mycket trevligt.

Nu är i alla fall bygglovspapprena inskickade, så nu väntar vi med spänning på resultatet. Dock kommer jag snart ringa och bekanta mig med vår handläggare, och tanken är att vi ska utveckla en fin och god relation tills vi har vårt bygglov i hamn! Men men man vet aldrig....

Måste besöka min frisör snart.....hon klipper både mig och maken så hon har full koll på vårt liv trots att jag bara klipper mig max en gång per halvår om det vill sig illa....tiden springer! Jag har dock ännu inte lyckats bestämma mig om jag vill bli lockig eller inte. Jag brukar sällan vara så velig, men i detta fall är jag det. Hjälp!

3 kommentarer:

FatCat sa...

ska oxå ta mig till frissan snart. dags att göra lite nya slingor osv. håret börjar bli låååångt. tycker du kan prova lockigt. det var väl ett tag sen? jag menar, det är ju alltid lite piffigt med variation :)

Carolina sa...

Jo, jag är definitivt sugen....men det sitter ju i ganska länge så det är ju dumt om man ångrar sig....

FatCat sa...

apropå haricot vertes, de är underbara. även fastnat för broccoli o blomkål...kan nästan bli sugen...länner mig nästan sund