onsdag 13 februari 2008

små hjärnsläpp

trött.....borde sova, men ska bara skicka iväg några lösryckta funderingar och rader först.

åt semla idag...har inte blivit så många, ingen hälsobulle precis...

.....vi har en envis son....som vet bäst....hur fel han än har....

jag e-mailar med en Barbara från Tyskland som jag träffade på 47:ans buss i somras....hon var på semester med familjen och var besviken på att hon inte hade pratat med så många vanliga svenskar...är jag en vanlig svensk?

....vad är "hönsro"? ...det är det ord min mobil föreslår när jag vill skriva "imorrn"....

sovdags....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig!

Kul att du börjat blogga igen, man är ju en periodare.

Min gamla blogg funkar inte att skriva på så jag har en ny, så du kan söka på Gita.

Hoppas att du och familjen mår bra.

kram Gita