tisdag 27 april 2010

Nedräkning

Nu är snart makens Arboga-jobb slut, blir bara 3 dagar till om någon vecka. Skönt:)

Sen är det snart sommar och värme. Idag fick vi verkligen en försmak! Otroligt skönt ute på em. Jag hoppas verkligen på en varm sommar, särskilt veckan då jag och barnen är på barnläger på Hjälmargården, då kan det ju bli hur nice som helst! Tänk att dottern har börjat komma upp i lägeråldern, och bra att jag har semester den vecka så att jag kan följa med första gången(blir lite ledare från vår kyrka också, så alla är glada). Då maken jobbar den veckan får lillkillen följa med också, men en annan familj följer också med så det ska nog fungera utmärkt! Jag älskade att åka på läger när jag var yngre och jag hoppas verkligen att mina barn ska gilla det med:)

Idag besökte jag Kungens Kurva, tittade in på HM & Ikea....inte bra för plånboken men för hemmet:). Köpte inte så mycket onödigt i alla fall, höll min hyfast i skinnet. Upplevde ändå att jag sparade några 1000-lappar eftersom jag INTE åkte dit på fortkörning på 30-väg, på vägen till Kungens Kurva. Jag körde lungt och fint:). Känns alltid bra! Men det gjorde det säkert inte för de bilar de vinkade in.....

Annars har lille HN opererat sina fötter idag, rapporter från hans föräldrar säger att det har gått bra! Skönt! Fantastiskt att kunna ha vilka skor som helst till sommaren.

Dagen går mot sitt avslut, en bra dag:)

2 kommentarer:

JB sa...

Hahahaa, om jag förstått saken rätt var du ju på "läger" på SPM VIlla i flera år! Vem skulle inte gilla DET?!? =)

Carolina sa...

Ja, det var inte så illa det heller:)