måndag 19 mars 2007

Livet är lite kaotiskt just nu, har kört ihop sig lite på flera fronter. Maken har mycket med kyrkans ekonomi, sitt jobb, ljud- och projektorjobb i helgen...han känns lite frånvarande. Jag försöker få honom att begränsa insatserna i helgen, men jag vet hur det är...det är svårt att inte hjälpa till, vi är lite skadade av vår uppväxt. Det är bra att hlälpa till, men ibland behöver man hinna med sig själva också....

Räddningen är att jag jobbar helger, då får jag lediga vardagar att uträtta ärenden på, storhandla, städa, tvätta och annat som måste göras.

Nu blev min hjärna sås tyvärr och jag fann mig själv stirrandes in i skärmen....är lite trött efter Alex influensa-period. Idag var han i alla fall tillbaka på dagis ivrigt påhejad av mamma....Man vill inte "vabba" för mycket.

Ne...nu lägger jag ner för idag...

1 kommentar:

Peo sa...

Läser o lider med. Skulle man kunna irätta livet lite enklare, funderar ibland men har inte hittat nån väg. så vi får väl rusa på i ekorrhjulet