torsdag 8 mars 2007

Oväntat lång ledighet hägrar!

Nu låter det som om jag fått semester el något liknande, men det handlar om ett dagbyte med en kollega som resulterade i 4 lediga dagar på raken! Fantastiskt härligt! Nu fylls de ju snabbt upp med diverse saker, men ändå!

Firade med att träffa lite olika folk! På fm kom Lena(mamma till barnens dagiskompisar) och umgicks medam jag bakade bullar! Trevligt nog hann vi även provsmaka dem! Sen röjde jag lite innan jag hämtade barnen på dagis. Väl hemma kom Linda & Lukas förbi och strax därefter kom även Ann-Sofie och Olivia! Tillsammans lagade vi lite mat( vi ska ju alla äta så varför inte tillsammans?)och försökte föra ett samtal trots de 4 barnens framfart....Inom några månader kommer det vara ytterligare 2 barn.....och det är inte jag som är gravid....

Det är Bolibompa som ger mig lite tid att bloga, de små liven behöver bara ibland min assistans när det blir läskigt eller någon försöker bita den andre(någon brukar oftast vara Alex).

Nej, jag ska nog se över situationen!

2 kommentarer:

Mr 51 sa...

En liten fråga:
Har ni något bra erbjudande på bord och stolar på Bolia?!

Anonym sa...

Vi har inga paketpris men vad får det kosta? Ni har ju även 25% rabatt. Vad söker ni? Storlek, material, färg, stil, är uppgifter som underlättar!
Kram Lina