lördag 24 mars 2007

Utmaningen!

Jag antar utmaningen delvis....
Jag skriver själv men kastar ut kroken utan namn, den som vill får haka på!

Regler:
- Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglena för spelet.
- Till slut väljer bloggarna sex nya bloggare och göra en lista på deras namn.
- Efter det är gjort så skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar.

1. Jag äskar tivolin, bergochdalbanor och allt som snurrar! Få saker ger mig en sån kick!

2. Jag gillar "Days of our lives" hur idiotiskt det än kan verka....

3. Jag har svårt för sushi....har försökt men gett upp...

4. Jag är usel på att ta hand om blommor och att komma ihåg födelsedagar.

5. Jag gillar inte att gå på konserter, jag blir uttråkad och jag blir trött när folk promt ska klappa in dem igen när de äntligen slutat...

6. Sudoku har kopplat greppet om mig!

Vet ej hur egendomligt allt detta är.....säkert helt normalt!

Vi hörs!

Inga kommentarer: