fredag 16 januari 2009

Tillbaka till verkligheten

ja, nu är böckerna slut i Twilight-serien....känns lite tomt måste jag säga....men det är lika bra nu när sonens och makens födelsedag med tillhörande kalas närmar sig i ultrarapid....inbjudningskorten till barnkalaset är skrivna, ska bara skickas iväg.

Vi väntar fortafarande på biljettpriserna till vår Thailandresa....men det ser lovande ut. Det är lite nervöst dock tycker jag, jag är inte så mycket för överraskningar. Jag vill ju gärna veta i förväg att det ska gå bra.....

Nu har jag en ledig helg framför mig på ett härligt vis, 30-års fest och barnvälsignelse hägrar och sovmorgon! Definitivt något att se fram emot.

Annars vill jag här passa på och skriva ett stort GRATTIS!!!! till syster yster som fyller 29 idag!

Nu vankas det snart fredagsmys med kidsen. Skönt när man är trött en fredag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trodde "ultrarapid" betydde typ riktigt jättelångsamt, men det var kanske det du syftade på?! ;-)

/Närking