torsdag 10 september 2009

Skärpning! Definitivt!

Livet stressar på......har inte orkat hinna uppdatera bloggen, blev påmind idag av en god vän....dags för uppryckning....

Började dagen med träning, rodd och löpband. Dock är det på intaget som skärpning behöver ske...har fuskat lite för mycket på sistone....skärpning även här.

Träffade en annan vän idag, en jag inte träffat på länge eftersom hon och familjen flyttade till "Götet". Jättekul, tyvärr hade jag ganska fullt upp på jobbet just då, men det var sååå kul att hon kom förbi! Borde ta en tur söderut någon gång....Liseberg behöver ett besök av mig!

Nästa vecka får vi besök hela veckan av kära syskon som jag inte kan träffa så ofta, min Jönköpingssyster kommer och går kurs tis kväll till fre morgon. Fredag kväll kommer Linköpingsbrorsan med sambo och son och stannar över helgen. Det blir ju inte av att man ses så ofta så det känns verkligen kul att de kommer.
Ibland känns det märkligt att man som syskon delar en så stor del av livet tillsammans för at sen leva helt egna liv. När jag ser på mina egna barn så känns det konstigt att de inte kommer att bo med oss alltid. Och det är antagligen en ännu mer främmande tanke för dem....de förstår ju inte nu att de definitivt kommer att vilja flytta senare:-). Det är ju så livet är, men det känns ändå delvis sorgligt. Framför allt som förälder skulle jag tro!

Nej mina vänner, lite mat till mig nu!

Inga kommentarer: