söndag 27 september 2009

Skön söndag idag, började med kyrkan, sen lugn em hemma och avslutningsvis filmkväll med halva det kvinniga grannskapet! Om allt går som planerat sover alla små gryn så att vi kan samlas här för en liten vampyr-glädje kl 20:30.....vi får väl se:-) Jag misstänker att maken flyr fältet, kanske uppsöker han någon av de andra gräsänklingarna!!
Jag kommer att ta till alla knep för att få kidsen i säng i god tid i alla fall.....de har badat och spelar nu lite playstation innan kvällsfil och bolibompa.

Igår var jag ute med jobbet, alltid lika trevligt att träffa alla, blir ju inte så ofta. Vi åt mongolisk BBQ ochspelade sen biljard och hängde. Blev dock lite sent, men an av kollegorna i en annan butik bor visst numera i Farsta Strand, så jag fick sällskap.

Nej, nu måste jag plocka fram lite kvällsmat.

Inga kommentarer: