söndag 20 september 2009

Tydligen är jag lite masochistiskt lagd eftersom jag nu än en gång sätter på 4;an för att plåga oss med "Kommisarien och havet"..... Eller så behöver vi oss ett gott skratt:-)

Tyvärr är det svårt att ens skratta åt eländet.....en av de sämsta produktioner någonsin.....tittar vidare ändå.....ingen vet varför.

Annars har helgen varit hektisk, men trevlig - vi har haft bror med fam här samtidigt som jag har jobbat. Barnvaktandet av lillkusinen gick utmärkt! Han passade på at ta sovmorgon för ovanlighets skull, så vi behövde inte väckas i ottan:-) Väluppfostrad kille!

Är ledig imorgon men måste kasta mig upp i gryningen för att få 2 av däcken bytta inför besiktningen...som är kl 9:21(flyttade fram det från 8:40....) Firman i närheten som lovat fixa det meddelade maken då han ringde för att dubbelkolla att de inte kunde fixa det i tid....då blev det Akalla istället, på andra sidan stan....härligt. Är förstås mest orolig att jag inte ska hita dit, men det går säkert bra...jag har ju alltid en tendens att oroa mig för sånt.

Ska försöka lägga mig tidigt ikväll i alla fall, igår somnade jag typ 22:30, vilken chock! Men jag måste ha varit rejält trött.

För övrigt är veckan tuff, framåt helgen kan vi andas ut. Hade gärna sett "Flickan som lekte med elden" i veckan med god vän, men inser att tiden inte räcker till, det får bli senare. Jag är uppbokad 3 av veckans kvällar redan nu.......jobbar även ovanligt många av dem till 19 också....och maken håller kurs 4 dagar....vi kommer att vara vrak på fredag kväll.

Ja, då är det dags att fortsätta pinan på 4:an.....bara att hålla ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi började oxå pina oss på 4:an, men vi gav faktiskt upp innan nyheterna. Att nåt som kunde blivit såå bra är så otroligt jätte kasst! Trist.
Ha en bra vecka. Kram Gunilla