tisdag 28 november 2006

Lugnt på jobbet!

Ibland är det soft på jobbet, man kan tro att det är skönt, men det är bara en kort stund i så fall, för det är grymt mycket roligare att ha fullt upp! Men det kan vara kul att hinna läsa lite bloggar!

Jag är faktiskt smått lyrisk över allas bloggar, jag upplever definitivt en större kontakt! Om inte annat så i mitt eget medvetande, dvs jag tänker oftare på er. Sen gillar jag kommenterandet!

Kul att ni lägger ut länkar till olika vänners bloggar, då kan man ju smyga lite på dem med!

Ha det bra idag! Nu vill jag sälja en soffa eller nåt!

13 kommentarer:

FatCat sa...

oh, jag skulle oxå vilja pyssla med en sån där kalender-grej. vi hade väl aldrig såna hemma? kommer bara ihåg att jag, Mattias o kristina Bister...o patrik fick vara med på ett hörn, hade en sån i gula skolan i thung Song.

FatCat sa...

Frstn, hur fick du den sådär röd....vad juligt.

Mr 51 sa...

Hmmm...julkalender med klappar?! Nja, jag har inget direkt minne av det, men kanske... I vilket fall ska vi oxå ha det hos oss, men vi har inte börjat köpa klapparna än...vet ej vad man ska köpa, vi har sagt max 10kr...annars blir det svindyrt!! Well well, det är ju inte riktigt 1:a december än. ;)

Eisiv sa...

Jo men visst hade ni julklappskalender, fast inte varsin förstås. Ni fick turas om att öppna paket. Jag gjorde en stor julgran (applikation) med små ringar där vi knöt fast paketen. Det var nog den senaste i alla fall. Prövade kanske några andra modeller innan. Jag har den kvar bland julsakerna i källaren, något missfärgad av översvämningen. Vi kan ta fram den när ni kommer hem, så får vi se om ni inte kommer ihåg den.

Mr 51 sa...

Jag har sett den i jullådan, men jag har inge minne av några klappar på den.

FatCat sa...

det där var säkert bara nåt somd e äldre barnen fick glädjas åt...hm, men jag minns den absolut...men inge klappar...kommer dock ihåg att vi haft strumpor eller julaftons morgons presenebter...en klapp på morgon för att stilla ivriga barn...haha

maro sa...

jag kommer ihåg klappar med faktiskt.. :o) Så det slutade väl där.

Anonym sa...

Trevligt att följa resonemanget, lyckliga (?) barndomsminnen smyger fram.

Carolina sa...

Jag minns att jag och Lotta fick dela, men om de små fick några vet jag inte! Ibland är det bättre att vara först!
Trevligt att Fia såg min julmakeover på sidan. det är lätt fixat om man går in på customize och sen flik 2.

Anonym sa...

Hej Lina, tänkte jag skulle svara här istället. jadu, det är trevligt med era bloggar, man får ju lite mer koll på vad ni håller på med. Själv smyger jag ju mest omkring och läser. Men jag känner inte att det finns tid och energi att sitta och skriva en massa själv i en egen blogg. Jag har lite längre till det än ni andra kanske, i alla fall har jag alldeles för fullt upp med verkligheten här just nu... Och... eh... julklappar, ja, samma visa varje år, december närmar sig och vi har inte hunnit plocka upp tanken än, men vi får väl försöka återkomma. har inga datum klara än heller, när skulle ni vara i arboga?

Mr 51 sa...

För övrigt Lina, vad har du för MSN?!

Carolina sa...

Vi åker till arboga juldagens fm och stannar 1 eller 2 nätter! Vore kul att hinna se er också!

Carolina sa...

Jag har ingen msn....hinner inte sitta uppe....blog är bättre/Lina