måndag 13 november 2006

Så även jag!

Jag har fallit för bloggtrenden i min familj, 2 av 5 syskon har skaffat bloggar(vad jag vet), kanske är det fler...men det är ju ett hyfsat sätt att höras och synas när man inte lyckas med det så ofta i verkliga livet! Har dock inte hittat Sofias än, hörde bara att den fanns, men var? Kan ju fråga förstås....Känns bra att inte vara sist i alla fall, som äldst har man ju en tendens att vara sist med det senaste....i alla fall inom nätvärlden.....

Blev här avbruten av att ungarna(4-åring och snart 2-åring) leker med vatten...och torkar upp med metervis av toapapper......härligt, men å andra sidan kunde det vara värre, vattnet kunde ha varit från toaletten....men hur vet jag att det inte var det?

Dags att medla mellan barnen, låter inte helt fridfullt.





Inga kommentarer: