tisdag 28 april 2009

Farsta C får klara sig utan mitt bidrag idag. Känner att jag kan spara den frestelsen till nästa vecka:-). Har i alla fall fixat det andra jag skulle göra. Nu ska jag bara fixa lunch innan jag tar tag i städningen. Så gräs ska jag göra efter att jag har hämtat barnen. Kankse jag ska mixa en Atkinsvänlig blåbärsglass? Man kan behöva något uppmuntarande senare i afton.....Beach 2009-projektet hålls ännu vid liv. Har inte fallerat helt även om firandet av Linda i söndags borde ha fördärvat en del:-) Men det fick det vara värt!

Jag prackade på även henne första delen av Twilight-serien.....vi får väl se om hon fastnar. Min obsession kan ju ha förtagit något av glädjen....vi får se.

Nu börjar nästan solen titta fram också! Well, nu måste dagen fortsätta.

Inga kommentarer: