onsdag 1 april 2009

Bilen är inte klar än....hade hoppats på att få hämta den imorgon när jag är ledig. Men jag kan ju ringa imorrn och se hur det går. Enligt deras hemsida har den varit under lackering sen i fredags.....borde väl ha torkat nu tycker man. Men vad vet jag om sådant? Skulle behöva bilen snart då det är enklare att köpa en dammsugare om man har något att frakta hem den i...Vår dammsugare hotar nämligen att brinna upp när vi slår på den så vi har valt att låta sopkvasten sköta grussamlandet den senaste veckan.

Jobbade idag. Har burit många 30-kilos lampfötter genom butiken....och soffor hit och dit. Är ganska slut i kroppen. Känns lite skönt trots allt. Hann bara köra 25 min rodd idag så det var ju tur att en stor leverans var i antågande.

Jag känner idag att jag är otroligt tacksam över att både maken och jag har jobb och kan försörja oss, särskilt i dessa tider. Hoppas att det får fortsätta så!

Helgen närmar sig med stormsteg, och denna helg har jag jobb att se fram emot samt middag och umgänge med trevlig dagisfamilj, kalas hos grann/klass-kompisen för Vendela(maken och Alex får vara med de oxå), samt bio med trevliga Camillor på söndag kväll för mig! Verkar riktigt lovande. Jag hinner dock inte gå till kyrkan tyvärr, men en jobbhelg begränsar dagaktiviteterna....får sälja många soffor istället!

Nu måste det nog få bli kväll.....

Inga kommentarer: