tisdag 28 april 2009

Gräset är sått! Förhoppningsvis tar det sig....det gjorde det sist, men det verkar vara svårare att få en bestående gräsmatta....Men vi ska inte ge upp ännu, nu har den ju hela sommaren på sig att rota sig.

Imorrn är barnen lediga så det ska bli fantastiskt att slippa gå upp kl 06.00, bara möjligheten att äta frukost i pyjamas ger en skön känsla! Nu ska jag och L i och för sig ta med oss barnen till en park på bussavstånd på fm så vi kan inte precis såsa omkring fram till lunch, men det är ändå lugnare än vanligt!

Nu känner jag att jag inte har druckit kaffe sedan frukost....så då ställs jag inför dilemmat, ska jag lägga mig med huvudvärk eller ska jag ta en kopp kaffe med risk att få svårt att somna? Å andra sidan är det så pass sent att jag borde hinna lägga mig innan koffeinet tar mig i besittning. Är nog lika bra...(minibro får härmed ytterligare vatten på sin kaffekvarn..)eller inte. Jag orkar inte sätta på bryggaren. Har druckit två glas earl gray så det borde ju avhjälpa lite...annars får jag ta en alvedon.

God afton!

Inga kommentarer: