tisdag 17 november 2009

Jobbade en kort dag idag, blir inte så mycket sålt på det viset, men vi bar en del soffor hit och dit. Alltid nyttigt för musklerna. Så länge vi slipper bära dem en trappa ner är jag helhjärtat på!

Well, maken är i Arboga även ikväll och jag hade granne (urspr. från Arboga) på fika ikväll. Skulle vara hemförsamling(kyrkgruppen) men arbete och sjukdom resulterade i mig, M och 3 barn. Blir så ibland, men det var trevligt att ses och prata lite över en lussebulle och pepparkaka(hittade en oöppnad burk Nyåkers, blev aldig öppnad förra julen men tack vare lite E-nummer räcker den ända till nästa sommar). Ja, jag vet det är nästan 2 veckor kvar till advent men ibland måste den första katten ätas tidigare.

Njuter nu av ett inspelat NCIS, väldigt trevlig serie, med underbara karaktärer. Outbytbara! Fattar inte hur de tror att NCIS:Los Angeles skulle kunna bli lika intressant. Då får castingansvarig jobba hårdare:-)

Nej nu har klockan blivit så där mycket igen. Sovdags, basta!

2 kommentarer:

Tina sa...

Biopremiär ikväll? Tjejen hemma är precis iväg och ser den för andra gången idag :O). Trevlig helg! Kram

Carolina sa...

Nix jag gick på lördagen:-) Kan nog bli en gång till!