söndag 28 mars 2010

:-)

Jag blir alltid glad av att prata med min goda vän LB, tyvärr blir det ibland långt mellan samtalen, men har man känt varandra hela livet är startsträckan i princip obefintlig. Jag önskar ibland att de ville flytta till Stockholm, men det verkar inte så troligt....de har ju ändå sitt liv där de bor...men jag får hoppas att min son gifter sig med deras dotter så att vi blir släkt:-) Måste lägga upp en plan!

Well, vi får se hur det blir med den saken, de ska snart få barn nr 2, jättespännande:-). Verkar kunna bli en vild krabat enligt rapport från den som är närmast!

Nästa vecka blir lite kortare än vanligt tack vare påsken, jag jobbar bara 2 dagar - väldigt lyxigt! Jag börjar som vanligt veckan med 2 dagar ledigt. Efter en tur till Willys imorgon ska jag se New Moon med CL som är hemma och sjukskriven för sitt knä. Alla kvinnor behöver lite vampyrglädje i livet tydligen. Tisdag ska nog ägnas åt lite shopping i city t o m. Få panik över min obefintliga garderob(ja, garderoben finns men innehållet är under all kritik, det mesta kan sammanfattas under rubrikerna - gammalt, trasigt, fult eller tråkigt) men hittade dock en fantastisk top från Desigual som jag inhandlade i fredags, men då en top inte gör någon outfit så jag ska dra en repa och sondera terrängen.

Well, än en gång är klockan lite mer än vad som är nyttigt för mig så jag bjuder er Godnatt!

1 kommentar:

Tina sa...

Förstod på din status i FB att du pratat med LB, kul! Jag vill också ha en ny garderob, ja både garderob och kläder faktiskt. Men hur kul är det med kläder när man ammar...

Hoppas du får en bra vecka och påsk. Kram