måndag 1 mars 2010

Mellandag

Bilen är nu formellt inlämnad. Maken fixade det när han ändå skulle in till stan på röntgen. I båda ärendena får vi vänta någon dag på svar, men förhoppningsvis ska inget av dem behöva vara förödande.

Var mest inne hela dagen med ungarna idag, en viss rastlöshet infann sig som vanligt. Vädret inbjöd dock inte direkt till uteliv och vi var nog lite sega. Åtminstone jag...
Sonen och jag tog dock en promenad till den lokala mataffären och jag måste säga att han påminde mer om en kalv på grönbete än en gosse på 5 år:-). Han skuttade runt och viftade vilt med sin pinne och verkade verkligen behöva komma ut och röra på sig!

Imorrn kommer dock en kompis till dottern hit så då får vi lite ny energi i huset, kul att passa på att ses eftersom de ny går på olika skolor och ses inte lika ofta som förr.

Blir lite deppig av all denna snö som vägrar försvinna....det känns som att vinterna har kommit för att stanna. Jag har aldrig saknat våren så mycket som i år. Jag tror att bristen på sol är hälsovådligt! Mer sol åt folket! Nu!

Inga kommentarer: