söndag 21 mars 2010

Upptäckte senare att det visst var nästa vecka det var "after-work".....hjärnsläpp. Det blev istället en härlig hemmakväll i fredags istället! Inte så dumt:-) Det var en lättnad att se Willy åka ur "Let's dance", vilket i o f s nog var ofrånkomligt, tror inte att han hade tillåtits gå vidare hur som helst. Någon skulle nog att säkrat hans avgång.....

Vi har lyckats boka Danmarkssemestern nu i alla fall:-) Känns fantastiskt! Jag har flyttat min semester till lite tidigare än planerat och då dristade jag mig till att boka. Jag och CN satt i telefon och gick igenom det hela medan det dansades för fullt på tv:n! Det blir en tur till Göteborg också innan vi åker hem igen, vilket verkligen är på tiden. Har inte varit där på kankse 8-9 år! Liseberg, ge mig allt du har! Det är så trevligt att planera. Det är en stor del av helhetsupplevelsen tycker i alla fall jag.

I lördags var ju våren så närvarande! Vi plockade fram barnens cyklar och de njöt verkligen av solen. Vi vuxna satt i värmen på grannens altan och åt korv! Otroligt härligt. Vet inte riktigt vad som hände idag......SNÖ???? Jag har verkligen inget behov av mer snö, det var trevligt ett bra tag, men nu är jag nöjd. Helnöjd. Jag vill se asfalt under mina fötter. Vad jag inte vill se(förutom snön förstås) är alla hundbajs-högar som idiotiska hundägare lämnat efter sig! Det irriterar mig verkligen, och det dyker upp ansenliga mängder under snösmältningen! Jag begriper inte hur man tänker?! Vem gillar att trampa i hundskit? Har man hund får man väl ta upp efter den?? Skämmas ska de i alla fall!

Nästa vecka viger vi till vårens återkomst! OK?

Inga kommentarer: