onsdag 16 juni 2010

3 arbetsdagar kvar:)

Semestern hägrar verkligen! Jag trivs ju på mitt jobb, men när en längre ledighet ligger i krokarna så är det svårt att inte bli otålig. Det ska bli så skönt att ta dagen lite som den kommer som vi kommer att kunna göra första veckan eftersom den är i pribcip obokad.

Ja, obokad och obokad, på måndag när maken är hemma och är föräldraledig ska jag träffa gymnasiekompis SL som jag inte har träffat på många år. Ska bli väldigt roligt, det är ju såsällan det faktiskt blir av att man göt sånt så nu kände jag att det var läge att nappa! Och om jag inte är hemma så får ju maken möjlighet att riktigt suga musten ur sin föräldraledigadag:) Det vill jag inte på något sätt beröva honom.

Jag och kidsen var hemma mån-tis denna vecka och lyckades bl a beställa glasögon till dottern. Vi timade in det med en klasskompis som också behövde få det ordnat så det blev ju extra kul. Nu är det bara att vänta på leveransen.

Inga kommentarer: