torsdag 10 juni 2010

Semestern närmar sig med stormsteg! Bara en vecka kvar i princip:) Ska bli skönt. Och med den lugnar även allt annat ner sig. Nu inväntar jag bara "ryssvärmen", tycker att det ändå har varit lite kyligt på sista tiden. Var är de varma kvällarna??


Skatteåterbäringen dök upp idag och bättrade på semesterkassan, inte så tråkigt även om det inte är i närheten av förra årets otroligt trevliga nivå...
Annars är skolavslutningen avklarad. Väldigt trevlig tillställning, med sol och barnsång! Efteråt härlig gemenskap på fam Ls gård. Vi beställe pizza och åt jordgubbstårta. Fantastiskt! Några dristade sig till att spela brännboll med fara för plånboken, men alla fönsterrutor var intakta vid avblåsning. Personligen kände jag inte att mitt deltagande skulle höja spelet så jag intog pratplats med CL. Vi har verkligen otrolig tur med föräldrarna till barnens vänner:) Så många trevliga människor! Det underlättar alltid.

Grannarna flög till USA igår och imorrn flyger Sköndalsvännerna! Man blir lite sugen. Men det får bli ett annat år, i år sparar vi på både miljö och plånbok. Ska bli kul att åka tillbaka till Legoland med ungarna, jag tror att de kommer att uppskatta det ännu mer denna gång. Liseberg kommar definitivt bli ett kärt återseende för mig! Det är säkert 10 år sen sist!
Vi ska även hinna träffa en del vänner som numera bor "down there", ska bli så roligt att få lite kvalitetstid:)

Nu är det snart dags att sova.

Inga kommentarer: