tisdag 22 juni 2010

Semestern har börjat

Japp, då är den är - semstern - äntligen. Så skönt att slippa kliva upp i ottan:).
Idag var jag tvungen att infria löftet om stranden eftersom solen sken och det var lyckat! Jättelite folk och sådär lagom varmt så man inte ens funderar på att bada. Barnen funderade dock och badade lite, men det var svinkallt of course! Grannen och en son åkte också dit och vi träffade även T&S O. Det kändes som att det var nu sommaren kom på riktigt.....må den fortsätta i samma riktning.

Igår träffade jag SL från gymnasiet(och det var kanske då vi sist sågs....) och det var så trevligt! Hon såg precis ut som då förutom håret. Det är inte så många av oss som har bevarat den frisyr vi hade då.... hoppas jag... Vi promenerade, pratade och åt god mat och glass. Så roligt!

Resten av denna veckan blir lite blandad, men jag hoppas att vi hinner med lite mer sol, imorrn får det dock hanteras på hemmaplan då ett kalas hägrar på em. På kvällen blir det lite kick-off på jobbet.

Och så kommer ju midsommar galoppereande emot oss! Hjälp!

1 kommentar:

Tina sa...

Grattis till semester, hoppas den blir riktigt bra med mycket sol :). Trevligt med träff med SL, när jag ser henne framför mig så är det mycket hår :). Kram Tina