tisdag 7 oktober 2008

Borde gå och lägga mig....men fastnade läsandes mina olika familjemedlemmars bloggar! Så trevligt när de utökas!

Verkar som om kaffeabstinensen börjar ge med sig - äntligen. Dvs jag börjar känna igen mig själv igen....var orolig ett tag att den energi jag alltid haft enbart var en effekt av kaffet och att jag eg är en trött och seg människa, men som sagt jag börjar känna igen mig själv igen. Det har varit segare än jag trott att sluta....kaffe är verkligen en drog.

Idag försökte jag annars forska lite i vart min frisör Linda från Frisörimperiet i Farsta har tagit vägen! Jag behöver klippa mig och jag vill helst inte gå till ngn annan....men det verkar vara omöjligt....Jag ska hädanefter ta reda på min frisörs efternamn så man kan hitta personen i fråga de flyttar på sig. Jag har fått reda på att hon ska ha startat eget, och jag tror att hon då skulle behöva oss alla som nu börjar bli risiga och långhåriga och vilsna.....men hennes gamla arbetsgivare verkar inte ens vilja komma ihåg hennes efternamn...

Sovdags, godnatt!

3 kommentarer:

FatCat sa...

japp, jag är ju expert på att skriva så långt. med risk att bli långrandig. jag strävar efter att bli mer kort och koncis. det målet kan vara svårare att uppnå än man kan tro.

Anonym sa...

n

Anonym sa...

linda har startat eget i högdalen: LJ´s salong!