torsdag 2 oktober 2008

Victory!

Jag tror att jag har besegrat kaffet!!!Huvudvärken har i princip gett med sig och jag har hittills inte haft något återfall, ja det är ju inge tyngre droger jag har sysslat med, men ändå!

Känns dock som att orken rann ut med kaffet, har inte samma kraft på gymmet(jag är ju i o f s ingen bodybuildare, jag vet)som tidigare, men det borde bero på annat. Kaffe är väl inte klassat som doping, men vem vet det kanske är läge att se över den biten. Jag tycker även att jag ser tröttare ut men kaffe har väl inte någon uttalad sammandragande effekt(för att samla ihop ansiktets olika delar i en slät och gemensam enhet, istället för för att påminna om blandade påsar med nötter......)

Vi får se när en lugnare vecka infinner sig om inte ovanstående saker faller på plats. Jag får återkomma i frågan(jag fårstår att det är svårt att vänta men ni får ge er till tåls)

Jag passar även på att hurra för dottern som fyller 6 år idag(typ om 2 min faktiskt!)Hurra, hurra, hurra, hurraaaa! Borde ha fixat närmare 30 godipåsar ikväll, men det får bli imorgon....Godnatt!

Inga kommentarer: