fredag 10 oktober 2008

Yadayadayada

Fredag är lika med kollaps i soffan och med risk att bli banal....Idol....men det är så grymt skönt att bara vara lite seg.

Vi hade väldigt roligt på jobbet idag....en bov i dramat är att jag pratar så mycket! Kommer jag i fel flow är det ju helt galet! Ibland tycker jag synd om mina kollergor och t o m en del kunder! Jag måste lära mig att jag inte alltid BEHÖVER säga något. Var komer detta ordbajseri ifrån? Må de skyldiga ge sig tillkänna. Samtidigt är det ju så kul att prata! Det bästa är ju när man kommer i lag med någon likasinnad, (vare sig man känner personen i fråga eller ej)då är det lögn att få stopp på mig!

Nu skulle jag vilja sova, är väldigt trött, jobbar imorrn. Börjar dock 11 så jag behöver inte öppna, men har ett ärende på stan så jag måste ändå iväg i tid.

Måndag och tisdag är jag dock ledig, utan några eg måsten! Känns fantastiskt, det har varit ganska fullt upp senaste veckorna med ovanligt många jobbdagar, kalas och annat fix.

Har fått ont i halsen, så idag på täningen fick den sedvanliga rodden bytas ut til 3,5 km rask promenad på löpbandet. Funkade bra, blev inte sämre verkar det som i alla fall.

Årets julbord medjobbet är planerat och jag myser vid tanken att vi lyckades avstyra alla tankar på att ev slopa det traditionella och göra ngt annat. Nej tack, i år ska jag prova björnstek på Rosendahls Wärdshus minsann! Man ska vara ute i god tid!

Och efter en liten monolog säger jag nu godnatt!

1 kommentar:

FatCat sa...

ja du slår nog syskonen i vår familj men jag är tyvärr inte så dålig på det där med att gagga på även om jag vill tro att jag kanske har en viss känsla för när jag bör stänga munnen och inte.