måndag 19 oktober 2009

Första dagen på simskolan avklarad! Dottern blev utmanad i flera övningar men hon är verkligen bra på att kämpa på och försöka göra som läraren säger. Det är definitivt rätt nivå i alla fall, hon är bra på en del moment och sämre på andra, det finns tillfällen att glänsa och tillfällen att bli korrigerad. Själv var hon väldigt nöjd i alla fall och jag är väldigt stolt över att hon klarade det så bra trots att hon inte kände vare sig simlärare eller de andra barnen:-).

Sonen var också med och vi hann bada både före och efter själva lektionen. Han börjar simskola efter nyår, så han kommer nog vara mentalt förberedd när dte är hans tur:-) Badhuset kommer att bli som ett andra hem:-) Väldigt lägligt gäller ju mitt träningskort även i Farstahallen, så billigt kommer det vara också!

Jag vill bara här passa på och lugna dem som kanske tror att jag har gett upp träningen, men mitt kort är förnyat och utnyttjas(simningen med barnen ej inräknat) 2-3 ggr varje vecka! Känns så otroligt skönt att jag inte har tröttnat ur, att den döda tiden mellan skollämningen och jobbet kan användas till något vettigt som annars garanterat inte skulle bli av. Så ur träningsynpunkt är butiksjobb ultimat för mig:-).

Nej nu borde jag gå och sova snart, även om det är lättare sagt än gjort!

Inga kommentarer: