söndag 28 februari 2010

Vilken helg! Är helt slut. Mitt i allt har jag jobbat och då det har varit kampanjavslut har det varit mer att göra än vanligt.....puh. Men nu är jag ledig ett par dagar och även barnen ska vara hemma eftersom det är sportlov. Maken blir också hemma imorrn för att kolla upp sina krämpor. Turen till akuten igår resulterade mest i uteslutningar av diagnoser så det är bara att jaga vidare genom vårdcentralen och ev remisser.... det gör att han även åker till Mekonomen och lämnar in nyckeln till bilen och anmäler dess ankomst. Väldigt skönt för mig att jag slipper det! Ska bli väldigt intressant att veta vad som eg har hänt med bilen!

Dotterns första övernattning gick bra, inga hemskjutsningar mitt i natten i alla fall:-). Vi fick även låna deras lilla Toyota(trodde att det skulle vara en "fulbil", men den var väldigt ny och fräsch - lite oroväckande) vilket vi förstås är väldigt tacksamma över! Det är det bästa med tråkigheter - man inser att man har fantastiska människor omkring sig:-), underbart!

Nu ska jag dega lite - skönt.

1 kommentar:

Tina sa...

Vilken otur ni haft. Då är det verkligen härligt med vänner som ställer upp och skjutsar och lånar ut, det är bra att påminnas om det emellanåt. Ensam är ingen stark... Sen är man inte beroende av att bo nära föräldrarna, eller hur?! Hoppas ni får en bra vecka och att det blir bättre med maken. Kramen