tisdag 9 september 2008

Fick träna i blindo idag. Batterierna var slut i dosan på roddmaskinen, så jag fick ingen info om hastighet eller frekvens, eller vad man nu vill veta. Jag körde 30 min, troligen lite kortare och lugnare men det var ganska skönt att inte ha en tickande display framför sig. Men imorrn ska jag förhoppningsvis få tag på en fungerande maskin om inte annat så för jämförelsens skull.

Jag måste säga att min nyvunna träningsiver verkar hålla i sig. Det är perfekt att börja dagen med att röra på sig, lika bra att passa på medan man fortfarnde har energi. Att träna på kvälls- eller eftermiddagstid fungerar inte för mig, så jag är grymt tacksam för den lilla lucka som uppstått. Det är lite mer tidspress att hinna med T-banan på morgonen men det har fungerat hittills.

Nu skall jag hänga tvätt!

Inga kommentarer: