onsdag 24 september 2008

I väntans tider

Nej jag är INTE gravid, jag bara väntar på att min svägerska ska ringa och tala om att hon är på väg hit efter "baluns" i Stadshuset, men det verkar visst ha varit roligare än hon trodde att det skulle bli:-)Well, jag väntar tålmodigt och passar på att även här säga:

Grattis Linda(min svägerska i Linköping för er som ev undrar)på 30-årsdagen!

Annars har vi börjat beta av denna monstervecka, och hittills har det ändå gått bra. Det enda som har fått stryka på foten är träningen, men jag hoppas att inget ska kunna hindra mig från att attackera roddmaskinen lite imorgon och på fredag.

Nu fick jag veta att svägerskan kommer om ca 30 min, så nu ska jag förbereda för en liten kopp te, så det är klart när jag går och möter henne vid pendeln!

2 kommentarer:

Anonym sa...

eller är det kanske du som kommenterar anonymt?

Anonym sa...

Tackar igen för gratulationen =)
Kram