lördag 29 november 2008

Dödlig fångst...

..det är mitt sällskap i natten! Otroligt att en dokumentärserie om krabbfiske kan vara så underhållande! Jag gissar att det faktum att jag sitter i en mjuk soffa i värmen inomhus bidrar till att jag har nöje av dett hela. Ibland är det så skönt att påminnas om hur härligt det är att slippa vara ute i snö, regn och ilande vindar....:-)

Maken är på konferens med jobbet så jag och barnen har fått klara oss själva ett par dagar. Just nu är båda barnen friska i alla fall, men troligen inte länge till. Det känns orimligt att sonen inte skulle ha blivit smittad....jag letar efter vattkoppor varje dag. Det visar sig om det har varit förgäves!

Imorrn fm ska dottern på kalas på ett lekland,så vi åker med vi andra och leker lite under tiden vi med! Kan bli kul, jag har faktiskt inte varit på något sådant ställe aktivt.

Oj, nu måste jag gåoch lägga mig!
Godnatt!

3 kommentarer:

Peo sa...

Jag däremot har varit på några lekland (-länder), en sak är klar, ljudvolymen är hög, hörselskydd borde vara obligatoriska.
Men jag är ju gammal.
Peo

Carolina sa...

Har du? Kör busslast med kids eller? Ellar andra barnbarn?

Peo sa...

Både och