onsdag 12 november 2008

Gräsänka

Maken håller kurs i Karlstad i dagarna 3 så jag och barnen har fått hjälp av svärmor att hantera situationen. Kursen kom lite snabbt på så jag hade ingen möjlighet att byta bort två jobbdagar, så vi är tacksamma att svärmor kunde rycka in.

Ja det blev en annorlunda vecka, på fredag morgon(ja så blev det!) åker jag och barnen till Arboga och hälsar på mormor & morfar(alltså barnens, inte mina), och maken får ett par lugna dagar att disponera efter eget tycke. Det kan han behöva:-)

Jag har svårt att gå och lägga mig i tid märker jag....ett vanligt förekommande problem i mitt liv.....men förhoppningsvis skärper jag mig när jag blir äldre....Yeah right!

Imorrn ska vi möblera om en del på jobbet....lite soffor ska flyttas hit och dit och om allt går som det ska får vi plats med de två som kom idag...Alltid spännande med logistiken. Min färgfascism kan dock sätta käppar i hjulet ibland då jag inte gärna blandar olika färgskalor i samma rum....men det är inte alltid möjligt att där tillgodose det behovet på jobbet, så det är bara att göra det bästa av situationen.

Nej, nu måste jag sova....vi får hoppas på mer inspiration vid nästa inlägg.
Godnatt.

2 kommentarer:

FatCat sa...

hur fixa du den där räknaren? verkar ju kångligt om man ska "start a project"...eller hur gjorde du? måste man registrera sig på den där siten? Lillsiss )(ska snart blogga om semestern)

Carolina sa...

Oj, jag minns inte, tror att det var David som hjälpte mig...