onsdag 13 maj 2009

Ändrade planer

Tyvärr blev min systers besök avsevärt kortare än planerat. Hon fick abrupt bryta upp från kursen och ta sig hem då deras son brutit armen ganska allvarligt på dagis. Han har opererats idag och förhoppningsvis har allt gått bra. Vår planerade systerträff fick skjutas på framtiden, såklart.

Personligen har jag hittills varit skonad från att mina barn har skadats, men det måste verkligen vara oerhört jobbigt, särskilt om man inte kan ta sig dit så snabbt som man skulle önska.

Vi får hoppas att allt är ljusare imorgon, då vill jag gärna få en rapport om läget.
Nu måste jag sova...kan inte förstå att klockan hinner bli så mycket varje kväll/natt...

5 dagar kvar(eller hur man nu räknar):-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, hälsa syster yster så gott. Hoppas att allt gick bra!!
Snygg bakgrundsfärg förresten, är det inte mörkt å kallt längre nu utan vår!?!
Ha det underbart skönt på eran semester, njut massor!
Å se till att komma på tjejfest hos mej i juni, det är en order!!
Kram Gunilla