tisdag 19 maj 2009

Framme!!!

Nu har vi anlänt till det Jägerskogska residenset i Chiang Mai! Fantastiskt! Resan gick utmärkt förutom att få av oss sov något alls....men barnen har fått sova ett par timmar efter att vi kom fram. Vi andra får möta tidomställningen med mod och vilja.

Det är verkligen supervarmt! Vi anlände strax före 9 på morgonen lokal tid och redan då var det säkert 30 grader varmt....barnen trodde knappt att det var sant....för oss var klockan då 4 på morgonen....vi har en lång varm dag framför oss. Ska nog ta oss till en liten pool i området ngn gång efter 15....

Hjärnan är inte helt på topp, vi återkommer senare!

1 kommentar:

FatCat sa...

OOh jag vill också vara där hos er. Men ser fram emot att få höra pm era upptåg. Själv är jag lyrisk över mitt nya jobb. Allt är så bra och jag är så laddad o taggad inför skolan. Jag MÅSTE komma in.