fredag 15 maj 2009

Maken har dragit på konferens med jobbet så nu är jag gräsänka i ett par dagar. Ska försöka få så mycket packat som möjligt mellan alla olika aktiviteter jag har planerat in(bäst att hålla sig aktiv). Börjar få en hyfsat överblick och även viss kontroll över vad som ska packas med. Antagligen blir det lite för mycket kläder...men så länge det blir plats över bekymrar jag mig inte för det:-). Ska försöka rensa ut lite när det närmar sig.

Det ser ut att vara en hel del regnskurar i Thailand just nu. Hoppas att det lugnar ner sig med det tills vi kommer(för vädret bryr ju sig förstås om vad vi tycker....) Hur som helst kommer det att vara varmt och det är mer än vad man kan säga om Stockholm just nu! Solen skiner men vinden biter i kinderna - typ. April var definitivt varmare än vad maj är.

Ikväll ska jag och kidsen gå till grannarna och tillika resesällskap och fira lilltjejen som fyller 2 år imorgon. Ska bli kul, finns risk att vi fastnar i lite ältande kring semestern....jag känner mig ganska odräglig just nu....

Well, nu ska jag jobba!!

Inga kommentarer: