måndag 1 februari 2010

Gillade dagens avsnitt av "Spårlöst", lite coolt att tvillingbröderna båda var adopterade till Sverige. På sätt och vis onödigt att åka till Thailand för att få veta att brorsan sitter i Sverige! Men lite konstigt att ingen av föräldrarna blev erbjudna båda killarna. Inte som jag förstod det i alla fall.

Well, borde gå och lägga mig, men det är lite tråkigt....men det är förstås tråkigt att vara svintrött imorgon bitti också..., skulle ju vara nice att vakna utvilad kl 6 någon gång, men något säger mig att det troligen aldrig kommer att hända! Det finns nog inte i mig.

Imorrn sitter jag ett tag hos frisören. Efter moget övervägande blir det en permanent, en förändring känns nödvändig, nu har jag sett ut så här i typ 8 år. Bring it on!

Jag vill även passa på och utbrista i ett 4-faldigt leve för maken som fyller år!
Hurra, hurra, hurra, hurraaaaaaa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är ju jättenyfiken om du blev nöjd med det "nya" håret???

Linda

Anonym sa...

Absolut! Det blev fixat idag så jag har inte hunnit kommentera detta:-) Men det är väldigt lockigt och roligt!
/Lina