tisdag 2 februari 2010

Nudelhår!

Japp, då har mitt hår än en gång antagit formen av nykokta nudlar, skojigt. Vi får se vad barnen säger.....jag har förvarnat dem i alla fall.

Även jag kände mig lite väl synlig när jag spatserade in på Farsta C direkt efteråt, det känns som att alla kan se att man är helt nypermanentad..... Blev dock väldigt glad när en främmande tjej kommer efter mig och undrar om mitt hår är så naturligt, om inte ville hon veta var jag gjort det, vad det kostade, osv. Lite kul med tanke på min egen osäkerhet just då!
Jag misstänker nästan att A-C på Farsta salongen alltid skickar ut uppmuntrande spioner efter sina kunder:-). Troligen inte, så det kändes såå mycket bättre efter det!

Annars vill jag gratulera min vän TM som äntligen fick sitt barn i famnen igår istället för kvar i magen.....Grattis!

3 kommentarer:

Tina sa...

Tack så mycket ;-). Kram

Tina sa...

Förresten får vi inte se någon bild på håret? ;-)

Carolina sa...

Bild kommer, har inte riktigt orkat plocka fram kameran....och nu är jag pyjamasklädd och helt osminkad.......det ska ingen behöva se...:-)