onsdag 19 maj 2010

Blåst

Så frustrerande att spela in 6 minuter vardera av 2 favvo-program.....hur är det möjligt???? gissar att jag satte inspelingen mellan 20:59 och 21:05 istället för 22:05...... Urblåst brud.. Sånt kan irritera mig oerhört! Onödiga misstag, bara för att man är lite seg i skallen...

Well, då får man blogga lite istället. Har lite låg energi pga inventeringen, kanske framför allt eftersom vi försöker hinna med det vanliga jobbet samtidigt..... Igår kväll räknades det mesta dock efter stängning, men idag fick vi sköta resten under pågående arbetsdag...

Imorrn får jag skippa simningen och justera det sista före öppning. Sen kommer den danske kontrollanten.... alltid spännande. Det är dock inte lika jobbigt som att drabbas av avstämning på Willys självscanning. Sjäva vitsen(förutom glädjen i att ha kontroll över kr och ören) med självscanningen är ju att få packa allt i kassar direkt och inte i panik packa ner en 2000-kr-vecko-handling själv när en kö otåligt väntar..... Men men hittills har jag inte ertappats med att ha råkat stjäla något.....det vore höjden av pinsamhet!

Well, nu ska jag koncentrera mig på True Blood;)

Inga kommentarer: